Gezond & Zeker Logo

Gezond & Zeker

20966 Deelnemers

Aanmelden

F.A.Q.

Veelgestelde vragen

Een overzicht van veelgestelde vragen met antwoorden aan Gezond & Zeker (voorheen Project Ergocoaches) over o.a. registreren, materiaal aanvragen, wijzigingen doorgeven, E-learning etc.:
  

1.    Hoe kan ik mijzelf aanmelden bij Gezond & Zeker?
 Je kunt jezelf registreren bij Gezond & Zeker via het aanmeldformulier. Je ontvangt hierna een bevestigingsmail. In deze mail zit een link om je bevestiging definitief te maken. Let op: deze link moet je aanklikken om je bevestiging definitief te maken!

Nog een Tip bij het registreren
We krijgen vaak vragen van mensen die wel geregistreerd staan maar het magazine niet ontvangen. Dit heeft vaak te maken met het ontbreken van locatie- of afdelingsnamen of kamernummers. Vooral van grote organisaties krijgen we veel post retour omdat de postkamers geen post verwerken waarop de locatie of kamer ontbreekt. Let dus goed op dat je jouw gegevens zo nauwkeurig mogelijk invult en onderhoudt. Ontvang je de digitale nieuwsbrief niet, check dan of we je juiste gegevens hebben!

2.    Wanneer ik mijzelf aanmeld bij Gezond & Zeker, zitten daar dan kosten aan verbonden? 
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan jouw aanmelding/registratie. Je ontvangt het Gezond & Zeker magazine en de nieuwsbrief geheel gratis!

3.     Hoe kan ik mijzelf afmelden voor het Gezond & Zeker Magazine?
Je krijgt het magazine automatisch toegestuurd wanneer je je geregistreerd hebt bij Gezond & Zeker als ergocoach, veiligheids- of agressiecoach of als betrokkene. Wil je je afmelden voor het Gezond & Zeker Magazine, stuur dan een email naar info@gezondenzeker.nl. Wij verwijderen dan je gegevens uit het bestand. Je ontvangt hierover een bevestiging. Hierna ontvang je geen informatie meer van Gezond & Zeker.

4.      Kan ik mijzelf alleen afmelden voor de digitale nieuwsbrief?
Je krijgt de digitale nieuwsbrief automatisch toegestuurd wanneer je je geregistreerd hebt als ergocoach, veiligheids- of agressiecoach of als betrokkene. Wil je je afmelden voor de nieuwsbrief, klik dan op de knop onderaan de nieuwsbrief om jezelf automatisch af te melden. 
 
5.      Hoe kan ik mezelf afmelden en uit het bestand van Gezond & Zeker laten verwijderen?
Wil je je afmelden omdat je je niet meer bezig houdt met het verminderen van fysieke belasting en agressie in de zorg of de bevordering van zelfredzaamheid? Stuur dan een email naar info@gezondenzeker.nl en wij verwijderen je gegevens uit het bestand. Je ontvangt dan geen informatie van Gezond & Zeker meer.

6.      Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Stuur een mailtje met je adreswijziging (incl. je oude adres, zodat we je kunnen vinden in de database) naar
info@gezondenzeker.nl. Wij passen je adres dan zo snel mogelijk voor je aan!

7.      Kan ik het Gezond & Zeker magazine ook in het buitenland ontvangen?
Het Gezond & Zeker magazine wordt buiten Nederland alleen naar België verstuurd i.v.m. hoge verzendkosten. Lukt het niet om met een Belgisch adres te registreren, mail dan even naar info@gezondenzeker.nl. Mocht je niet in Nederland of België wonen maar het magazine toch willen lezen, dan kun je dat digitaal doen op de website.
 

8.      Kan ik het Gezond & Zeker magazine op mijn huisadres ontvangen?
Wij bieden de mogelijkheid om alle projectinformatie die per post wordt verzonden op je privé-adres te ontvangen. Ook het magazine valt dan bij je thuis op de mat. Kies hiervoor door bij je registratie op de optie 'privé-adres' te klikken. Je kunt dit ook pas dit later aangeven door in te loggen op je persoonlijke pagina. 

9.      Kan ik het Gezond & Zeker magazine blijven ontvangen ook als ik niet meer werkzaam ben als ergocoach, veiligheidscoach, etc.?
Ben je niet langer 'officieel' belast met de taak van ergocoach of veiligheidscoach, maar wil je wel op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en ook graag het magazine blijven ontvangen, dan kan dat!
Pas je gegevens (postadres!) aan door te mailen naar
info@gezondenzeker.nl.

10. Ik wil een aantal folders van Gezond & Zeker bestellen, hoe moet ik dat doen?
Op www.gezondenzeker.nl vind je een bestellijst, (zoek op bestelformulier) vul deze in en mail deze naar info@gezondenzeker.nl. Via dit mailadres handelen we al je vragen, verzoeken en bestellingen af. Je kunt je vragen ook stellen via het contactformulier. De folders zijn allemaal gratis, we vragen alleen een bijdrage in de portokosten bij hogere aantallen.

11. Hoe lang duurt het voordat ik de bestelde folders binnen heb?
De folders zijn niet altijd allemaal op voorraad. Daarom duurt het soms wat langer voor je bepaalde titels binnen hebt. Heb je ergens haast mee of heb je het voor een bepaalde datum nodig, zet deze informatie er even bij in je mail. We proberen je dan zo goed mogelijk van dienst te zijn. Denk je aan de Ergocoach Paspoorten voor de zorg? Geef daarbij s.v.p. aan of je het paspoort voor zorgverleners of voor ondersteunende diensten wilt ontvangen.
 
12. E-learning. Ik wil graag de E-module nog een keer maken, ook al ben ik al geslaagd. Mijn computer geeft alleen aan dat ik al geslaagd ben. Wat nu?
Wanneer je de module een keer succesvol hebt afgerond, herkent je computer dit. Om de E-module nog een keer opnieuw te maken, moet je het geheugen van de computer wissen. Dit is het Browser Cache geheugen. Hoe je dit geheugen kan wissen kun je teruglezen in deze handleiding.

13. E-learning. Ik wil graag mijn collega's de E-modules laten maken die ik ook heb gemaakt. Mijn computer geeft aan dat ik al geslaagd ben, en kan niet de E-module opnieuw starten. Wat nu?
In de zorg doen meerdere mensen de e-learning module op dezelfde computer. Wanneer iemand de module een keer succesvol heeft afgerond, herkent de computer dit. Om de E-module nog een keer opnieuw te laten starten, moet je het geheugen van de computer wissen. Dit is het Browser Cache geheugen. Hoe je dit geheugen kan wissen kun je teruglezen in deze handleiding.

Staat jouw vraag er niet bij? Gebruik dan het contactformulier op deze site en wij helpen je graag verder!

Please wait